مقالات

چاپ مارک ژله ای

چاپ مارک ژله ای

چاپ مارک ژله ای که از نامش پیداست ظاهری کاملا شفاف و ژله ای دارد. این مارک از یک بخش چاپ و یک لایه پوششی تولید می شوند. این نوع از چاپ لیبل و برچسب امروزه برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل خاصیت ژله ای و براق بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ویژگی های ظاهری چاپ مارک ژله ای

  • خاصیت ضد آب
  • ظاهری فانتزی و جذاب
  • قابلیت نصب آسان
  • دارای قابلیت نصب روی انواع سطوح
  • پروسه تولید آسان و سریع
  • ظاهر مدرن و جدید
  • ماندگار بالا
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی

چاپ مارک ژله ای

مراحل تولید برچسب ژله ای

برچسب ژله ای به نام لیبل پلی اورتان نیز معروف است که در یک روند کوتاهی تولید می شود. در ابتدا طراحی چاپ و تزریق پلی اورتان می باشد. به این صورت که انتخاب و طراحی عبارت مد نظر توسط مشتری ارائه می شود. این طرح روی ورقه PVC ، ورقه متال و ورقه آلومینیومی اجرا می شود. به این ترتیب که طرح با روش چاپ افست و چاپ سیلک روی ورقه ها مذکور چاپ می شود. بعد از چاپ طرح مد نظر یک لایه نازک پلی اورتان به ضخامت 2 میلیمتر روی سطح اولیه تزریق می شود.

نصب مارک ژله ای

این محصول به کمک چسب مخصوص روی تمام سطوح قابل نصب می باشند. لیبل ها کریستالی بعد از خشک شدن رزین آماده نصب می باشند. نصب مارک پشت چسبدار در دمای متوسط 25 درجه به خوبی انجام می شود و فقط یکبار روی سطح نصب می گردد.

مطالب پیشنهادی
معرفی چاپ پلکسی

چاپ مارک ژله ای

موارد استفاده از مارک ژله ای

از چاپ برچسب ژله ای برای معرفی و تبلیغ محصولات فراوانی استفاده می شود. از این مارک در دو جهت تزئینی و تبلیغاتی استفاده می شود. این مارک را می توان بر روی لوازم صوتی و تصویر ،لوازم منزل ،فضای داخی و خارجی اتومبیل بر روی گوشی نصب کرد. با این روش علاوه بر معرفی و تبلیغ لوگو نشان و برند محصولات شرکت ها گوناگون را نمایش می دهید.

مارک ژله ای با قابلیت ضد آب و مقاومت در برابر مواد شیمیایی روی سطوح مختلف با جنس ها متنوع قابل نصب می باشد. از جمله آن ها بر روی وسایل گرمایشی و سرمایشی ،گوشی و لپ تاپ ،یخچال ،اجاق گاز ،مایکروفر لوازم صوتی و تصویر به راحتی چسبانده می شود.

جمع بندی

انواع چاپ ژله ای با کیفیت عالی برای تبلیغات و برند سازی بسیار کاربردی می باشد. که می توانید سفارش خود را به مجموعه نقش پردازان آسیا دهید تا در کوتاه ترین فرصت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *