مقالات

آشنایی با چاپ شبرنگ یووی

چاپ شبرنگ یووی

چاپ uv روشی نوین و خاص از چاپ دیجیتال است که از فناوری uv  برای خشک کردن مرکب چاپ یووی استفاده می کند. جالب است که قابلیت استفاده از این نوع چاپ بر روی انواع متریال و بدون هیچ محدودیتی صورت می گیرد. به علاوه این نوع چاپ به روشی محبوب در بین مشتریان تبدیل شده است. چاپ شبرنگ یووی یکی از روش ها چاپ می باشد. در ساخت شبرنگ از فسفر استفاده می شود خاصیت فسفر در شبرنگ سبب می شود تا در تاریکی نوری از آن ها ساطع شود. شبرنگ ها کاربردهای فراوانی دارند و دارای رنگ بندی متفاوتی هستند.

از ویژگی ها شبرنگ که در برابر رطوبت مقاوم هستند ضمن اینکه در برابر مواد شیمیایی وحلال ها و شوینده ها هم مقاومت دارند.

برتری ها چاپ شبرنگ یووی

یکی از ویژگی ها شبرنگ یووی این است که از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند. از دیگر مزیت ها شبرنگ جلوگیری از اتلاف انرژی است. به طوری که استفاده از شبرنگ یووی سبب می شود هوایی که داخل منزل یا محل کار شما وجود دارد به بیرون راه پیدا نکند. و برعکس هوایی از بیرون به داخل وارد نمی شود در واقع با چاپ شبرنگ یووی انرژی کم تری مصرف می شود

مشخصات بهترین چاپ شبرنگ یووی

چاپ شبرنگ یووی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط انجام می شود. تابش مستقیم نور خورشید معایب زیادی دارد و همچنین می تواند مشکلاتی را برای انسان به وجود آورد. مانند آسیب به چشم ها ،آفتاب سوختگی ،مشکلات پوستی را ایجاد کند. که تنها راه غلبه بر این مشکلات استفاده و کمک از چاپ شبرنگ یووی است.

مطالب پیشنهادی
چاپ شبرنگ

کاربردها

چاپ شبرنگ یووی برای مکان ها مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال از بنر شبرنگ در مکان های مانند فرودگاه ،بیمارستان و ترمینال استفاده می شود. استفاده از شبرنگ بر روی شیشه مغازه به این صورت نوری که در محیط وجود دارد را بازتاب می کند و سبب جلب توجه مشتریان می شود. استفاده از شبرنگ بر روی لباس کارکنان شهرداری سبب می شود تا در شب لباس ها آن ها نور ساطع می شود تا از خطر تصادف جلوگیری کند.

چاپ شبرنگ یووی

جمع بندی

امروزه استفاده از شبرنگ یووی با استقبال مردم روبه رو شده است. حتما شبرنگ مورد نظر خود را از مراکز معتبر و با تجربه مانند چاپ نقش پردازان آسیا خریداری کنید. محصولات این مجموعه بسیار با کیفیت است. دقت کنید که شبرنگ ها در محیط ها باز مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل ممکن است عمر آن ها کم شود. برای مثال تابلو ها راهنمایی رانندگی در محیط باز قرار دارد که در برابر شرایط آب و هوایی و جوی قرار می گیرد. برای جلوگیری از خراب شدن این تابلوها آن ها را لمینیت کشی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *