مقالات

چاپ حرارتی روی لباس و تیشرت

چاپ حرارتی روی لباس

چاپ حرارتی روی لباس یکی از روش های چاپ روی پارچه است. امروزه این روش چاپ در بین مردم بسیار محبوب و مورد استقبال قرار گرفته است. در این روش چاپ ، طرح مورد نظر روی کاغذ های مخصوصی که شفاف هستند چاپ می شوند توسط همین کاغذها و با استفاده از انتقال حرارت طرح مورد نظر روی پارچه چاپ می شود.

در چاپ حرارتی بر روی پارچه اغلب موارد از وینیل به عنوان کاغذ انتقال استفاده می شود. که یک طرف دارای ماده چسبنده و طرف دیگر دارای یک نوار است. هنگامی که طرح خود را روی کاغذ انتقال چاپ کردید و آن را روی تی شرت فشار دادید، نوار را می کشید تا کاغذ از روی تیشرت جدا شود و به این ترتیب طرح روی تیشرت اعمال می شود.

برتری های چاپ حرارتی روی لباس

  • روشی نسبتاً ساده
  • کیفیت مناسب برای چاپ های تمام رنگی
  • دستگاه پرس حرارتی فضای محدودی را اشغال می کند.
  • این نوع چاپ بسیار تمیز بوده و اصلاً پاشیدگی جوهر بر روی تیشرت ندارد و تنها به طرح لازم است تا آن را بر روی لباس چاپ کنید.
  • دستگاه پرس حرارتی قادر به چاپ تصاویر با کیفیت و پیچیده و نیز با چندین رنگ و رزولوشن بالا می باشد.
  • این نوع چاپ را می توانید بر روی انواع پارچه مانند پنبه ،نخی مصنوعی و…. انجام دهید.
  • این نوع چاپ از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد.

چاپ حرارتی روی لباس

ویژگی های چاپ حرارتی لباس

چاپ پرس حرارتی، به دلیل قابلیت در چاپ طرح و تصاویر رنگی بر روی لباس، محبوبیت بسیار بالایی دارد. تنها ۲ تا ۳ دقیقه زمان لازم است تا هر چیزی را چاپ کنید. این مدت زمان بستگی به طراحی و نوع پوشاک دارد.

مطالب پیشنهادی
چاپ برچسب بر روی تیشرت

اگر می‌خواهید هر تیشرت را با متن، اسم، طرح و تصویر متفاوت چاپ کنید، بنابراین دستگاه پرس حرارتی بهترین گزینه برای چاپ می باشد.

برای رویدادها، موقعیت‌های خاص و فستیوال‌ها که در آن افراد نیاز به چاپ سریع تیشرت خود دارند، این دستگاه بهترین انتخاب می‌باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است یک طرح را بریده و برای چاپ آن بر روی دستگاه قرار دهید.

چاپ حرارتی روی لباس

در آخر

روش چاپ حرارتی روی لباس امکان چاپ هر طرح با کیفیت بالا را روی پارچه فراهم می‌کند. پرینترهای این روش چاپی، از حرارت بالغ بر ۱۸۰ درجه سانتیگراد استفاده می‌کنند. با این روش چاپ می‌توانند طرح‌هایی بسیار سخت را روی پارچه به چاپ برسانند. مجموعه نقش پردازان آسیا با در اختیار بهترین تجهیزات و دستگاه ها و با داشتن سال ها سابقه درخشان در حوزه چاپ لیبل و چاپ تیشرت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *