مقالات

چاپ برچسب اموال

یکی از انواع برچسب هایی که بسیار مورد استقبال شرکت ها وسازمان ها قرار گرفته چاپ برچسب اموال می باشد. این برچسب ها بهترین چسبندگی و البته که ضخامت بیشتری را نسبت به سایر برچسب ها دارد. سایز استاندارد و متداول برچسب اموال 1.5 در 5 cm می باشد. به طور کلی برچسب اموال به دو صورت تک رنگ و چهار رنگ یا همان رنگی چاپ می گردد.

 

چاپ برچسب اموال در واقع همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی است که نقش محافظ در برابر اموال و دارایی ها برعهده دارد. جنس خام برچسب اموال همان شبرنگ می باشد که خاصیت خردشوندگی دارد. از ویژگی های جنس شبرنگ خردشوندگی، امنیت و درخشان بودن آن می باشد.

برچسب اموال

برتری های چاپ برچسب اموال

  • قدرت چسبندگی بالا که سبب می شود به راحتی از روی محصول جدا نگردد.
  • دارای رنگ بندی زمینه ( سفید، آبی، سبز، قرمز، زرد، نارنجی )
  • قابلیت چاپ شماره سریال و بارکد
  • امکان چاپ در سایزهای مختلف
  • حالت خرد شدن دارد تا در صورت کنده شدن خرد می شود و از بین می رود.

چاپ برچسب اموال

برچسب اموال تک رنگ

همانطور که گفته شد برچسب اموال از جنس خام شبرنگ می باشد. از ویژگی های شبرنگ علاوه بر خاصیت خوردشوندگی حالت براق دارد. رنگ های شبرنگ که می توان در چاپ لیبل اموال تک رنگ با چاپ مشکی بکار برد عبارت از: شبرنگ سفيد( یا شبرنگ نقره اي)، شبرنگ زرد، شبرنگ نارنجي، شبرنگ سبز، شبرنگ قرمز، شبرنگ آبي،هستند. که روي تمام اين رنگ ها كه ذكر شد اگر چاپ مشكي بيايد جزء دسته چاپ ليبل اموال تک رنگ قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با چاپ شبرنگ یووی

چاپ برچسب اموال

برچسب اموال رنگی یا چهار رنگ

در چاپ ليبل اموال رنگی، ديگر محدوديت رنگ در پس زمینه و يا رنگ چاپ وجود ندارد. چهاررنگ اصلي يا رنگ هاي تركيبي همه را مي توان انجام داد. ليبل اموال چهاررنگ بيشتر براي شركت ها و مراكزي كه لوگو رنگي دارند، يا هزينه برچسب اموال خيلي اهميت ندارد، و تنها خواهان ليبل اموال شيک و زيبا هستند مناسب است.

چاپ برچسب اموال

نکات مهم

از ویژگی های چاپ لیبل اموال تک رنگ نسبت به لیبل چهار رنگ یا رنگی می توان به ارزان و مقرون به صرفه بودن و زودتر آماده شدن آن اشاره کرد.

برای اینکه لیبل اموال به راحتی پاک نشود از جنس سلفون شیشه ای که در اصلاح این صنعت به نام لمینت گفته می شود می توان بکار برد. توجه کنید استفاده از لمینت روی برچسب اموال بسته به سیاست گذاری های سازمان ها یا شرکت ها دارد. اگر امنیت کالا اهمیت بالایی دارد بهتر است از برچسب اموال بدون لمینت استفاده کنید. در صورتی که امنیت کالا دارای اهمیت کمتری می باشد اما ماندگاری دارای الویت می باشد توصیه می شود از لمینت استفاده کنید.

برچسب اموال

جمع بندی

چاپ برچسب اموال در انواع گوناگونی صورت می گیرد و این برچسب لازمه های هر کسب و کاری به شمار می آید. از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت برچسب اموال سایز یا اندازه آن می باشد. هر چقدر اندازه آن بیشتر باشد تاثیر مستقیم بر افزایش قیمت چاپ برچسب اموال دارد. در زمان سفارش به نقش پردازان آسیا به سایز دقت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *