مقالات

معرفی چاپ یووی دی تی اف

چاپ یووی دی تی اف

دستگاه چاپ یووی دی تی اف یکی از بهترین دستگاه های چاپ حال حاضر می باشد. در این متن چاپ این دستگاه ویژگی های که دارد و اینکه بر روی چه محصولاتی امکان چاپ آن وجود دارد را بررسی می کنیم.

چاپ یووی دی تی اف

دستگاه چاپ یو وی دی تی اف قابلیت چاپ بر روی پارچه و اجسام را دارد. به علاوه که امکان چاپ بر روی اجسام صاف و اجسام منهمی را دارا می باشد. مراحل چاپ آن بسیار ساده است. شما محصول را بر روی سکوی مشخص در دستگاه قرار می دهید در نهایت دستگاه به طور مستقیم بر روی محصول شما چاپ می شود.

چاپ یووی دی تی اف

بر روی چه محصولاتی می توان چاپ یووی دی تی اف انجام داد؟

همانطور که بیان شد این دستگاه چند منظوره می باشد و قابلیت چاپ بر روی طیف گسترده ای از محصولات را دارد از جمله چاپ تیشرت ، قاب موبایل ،بطری شیشه ای ،کیف زنانه و طیف گسترده ای از محصولات امکان چاپ دارد. ضمن اینکه بر وری اجناس متنوعی چاپ می زند مانند انواع پارچه ،چاپ روی ام دی اف، چاپ روی فلز ،شیشه ،سرامیک ،چرم و… قابل اجرا می باشد.

بهترین مزیتی که این دستگاه دارد فرایند چاپ را بدون هیچگونه اضافه کاری بر روی محصول به طور مستقیم انجام می دهد و اینکه بر روی طیف گسترده ای از محصولات قابل اجرا می باشد.

برتری های این روش چاپ

  • مراحل چاپ مستقیم و ساده است.
  • شکستن محدودیت چاپگر uv چرا که دستگاه چاپ یووی دی تی اف می تواند بر روی همه مواد و سطوح انجام شود.
  • پشتیبانی از چاپ لاک
  • راندمان بالا
مطالب پیشنهادی
لیبل ژله ای چیست؟

چاپ یووی دی تی اف

تفاوت های چاپ دستگاه دی تی اف با چاپ یو وی دی تی اف

از جهت فرایند چاپی این دو دستگاه کاملا متفاوت می باشند.

ضمن اینکه تجهیزات لازم برای هر دستگاه کاملا متفاوت می باشد.

از نظر محصولات قابل چاپ، دستگاه چاپ یووی دی تی اف بر روی طیف گسترده تری قابل اجرا می باشد.

دستگاه DTF چاپ غیر مستقیم می باشد. فرآیند به این صورت است که لیبل های چاپ شده ای که این دستگاه می دهد را شما باید بر روی محصولتان با دستگاه پرس حرارتی چاپ بزنید. اما در دستگاه UV DTF  چاپ مستقیم انجام می گیرد و با قرار دادن محصول داخل قسمت مشخص شده ، دستگاه به طور اتومات به روی آن چاپ میزند.

چاپ لیبل

 

جمع بندی

مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا با داشتن تجربه و سابقه در زمینه چاپ لیبل ، هولوگرام ،چاپ دی تی اف و دیگر موارد حوزه چاپ و تبلیغات در خدمت شما عزیزان می باشد تا بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهد. چرا که رضایت مشتریان از محصول نهایی در الویت کاری این مجموعه می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *