مقالات

چاپ ژله ای با کیفیت

چاپ ژله ای

چاپ ژله ای در واقع همان چاپ لیبل پلی اورتان، برچسبی با یک لایه رزین می باشد. که در بین عموم با نام های مختلف مانند پلی اورتان ،کریستالی ژلاتینی و برجسته شناخته می شود. لیبل ژله ای در صنایع مختلف و برند سازی بسیار کاربرد گسترده ای دارد.

لیبل ژله ای به دلیل برچسب دار بودن هزینه نصب را در مراحل به دنبال ندارد. و به دلیل شفاف بودن و زیبایی که دارند به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. در تولید چاپ ژله ای هیچ گونه محدودیتی در طرح ،اندازه، نوع جنس و شکل ظاهری وجود ندارد.

تعریف چاپ ژله ای

لیبل ژله ای یا کریستالی برچسبی است نرم و انعطاف پذیر و برجسته که بعد از چاپ بر روی لیبل PVC یا لیبل متال یا لیبل اموال روی آن رزین کریستالی به نام پلی اورتان تزریق می شود. یک لایه حدود 2 الی 3 میلی متری پلی اورتان ایجاد می شود که حالت برجستگی به لیبل می بخشد. که این نوع چاپ ضد آب و منحصر به فرد می باشد.

مارک ژله ای در شکل های مربع ،مستطیل ،دایره، بیضی و قالب ها مختلف طبق طرح ، رنگ و سایزها متنوع با بهترین کیفیت در کوتاهترین زمان سفارش تولید می شود.

چاپ ژله ای

ویژگی ها لیبل ژله ای

  • این لیبل به هیچ وجه خراش پیدا نمی کند.
  • در برابر نور مستقیم مقاوم است.
  • برابر حلال ها مقاوم هستند.
  • در مقابل مواد شیمیایی مقاوم هستند.
  • قابلیت خود ترمیم شدن دارد.
  • در برابر سرما و گرما مقاوم هستند.
  • در مقابل خمش مقاوم هستند.
مطالب پیشنهادی
چگونگی چاپ لیبل شیشه ایی

چاپ ژله ای

کاربردها

چاپ ژله ای کاربردهای فراوانی دارد. از جمله آن ها بر روی لوازم خانگی ،بر روی دستگاه ها صنعتی ،دکمه خودرو و… مورد استفاده قرار می گیرد. لیبل ژله ای عمق کیفیت و ارزش را برای لوگو یا تصویر برند شما ایجاد می کند. به طوری که دید هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

پیشرفت صنعت چاپ

صنعت چاپ ژله ای به گونه ای است که در تمام صنایع تولیدی کاربرد دارد. به علاوه تاثیر زیادی در شکل سازی برند ،لوگو تولید کنندگان داشته است. لیبل ژله ای به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند اعتماد و توجه مشتریان را در این چند سال به خود جلب کرده است. لیبل ژله ای در این چند سال اخیر رشد چشمگیری در بازار داشته است.

چاپ ژله ای

جمع بندی

چاپ ژله ای با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارد بسیار کاربردی و قابل استفاده می باشد. و مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا سعی کرده با بهتربن کیفیت و قیمت مناسب این نوع از چاپ لیبل را به مشتریان عزیز عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *