دسته‌بندی نشده

چاپ اسم روی لباس

چاپ نوشته روی لباس

چاپ نوشته روی لباس از زمان ها گذشته مرسوم بوده و مربوط به امروز نیست. از چاپ برند تا کلمات و جملات و اسم افراد بر روی لباس یا تیشرت انجام می شود. مشاهده می کنید که این نوع لباس ها طرفداران خاص خود را دارند.

چاپ نوشته روی لباس

در واقع استفاده از کلمات برای شکوفایی و رونق هر چه بیشتر صنعت مد و فشن صورت گرفته است. البته که مسئله فرهنگ و سبک زندگی مردم هر منطقه در نوشته ها بر روی لباس بسیار موثر است. چرا که طراحان مد اعتقاد دارند تصاویر به تنهایی برای بیان مفهوم کافی نیستند. و این کلمات هستند که اثر جادویی دارند به شرط اینکه به درستی استفاده شوند.

نکته : نوشته یا اسم بسیار به چشم مخاطب می آید. در نهایت باید دارای فونت و اندازه متناسب با لباس باشد.

چاپ نوشته روی لباس

اهمیت چاپ نوشته

در برخورد اول با هر شخصی اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند لباس طرف مقابل است. به همین خاطر چاپ لیبل لباس بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد. یکی از روش های مهم برای انتقال احساسات بیان کلمات می باشد.

مزایا و برتری ها

لباس از اولین چیزهای است که در معرض دید افراد قرار می گیرد همین امر کافی است تا موجب بیشتر دیده شدن نوشته یا اسم روی لباس شود.

تیشرت به خاطر نداشتن یقه و جیب فضای چاپی بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

تیشرت از جمله پوشاکی است که هم برای آقایان و هم خانم ها کاربرد دارد. هر مخاطب با هر سن و جنسیتی که دارد می‌تواند از این تیشرت استفاده کند.

مطالب پیشنهادی
مشخصات و ویژگی های لیبل ژله ای

چاپ نوشته روی لباس

کاربرد این نوع چاپ

همانطور که می دانید هر کدام از لباس ها به منظور خاصی طراحی و وارد بازار می شود. اما به طوری که از قبل هم گفته ایم یکی از مهمترین دلیل های چاپ روی تیشرت و پارچه برند سازی و تبلیغات است. که مهم ترین دلیل برای به چشم آمدن می باشد.

جمع بندی

اما همانطور که مشخص است سبک نوشته روی لباس از کمله و اسم فرد گرفته تا موارد دیگر طرفداران خود را دارد و هم اینکه ممکن است منتقدان زیادی نیز داشته باشد. در صورتی که شما یک فرد جریان ساز و یا معروف هستید. می توانید با استفاده از لباس که نوشته دارد بدون آنکه کوچکترین حرفی بزنید آنچه که در ذهن دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته که بسیار مهم است نوشته در بهترین حالت و زیبا ترین خط روی آن لباس نقش بسته باشد.

گروه چاپ نقش پردازان آسیا با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ بر روی تیشرت می توانید چاپ لیبل لباس را با انواع متریال با طرح دلخواه سفارش دهید تا در کوتاه ترین با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *