مقالات

معرفی برچسب حرارتی لباس کودک

برچسب حرارتی لباس کودک

سالیان طولانی است که انسان به دلیل حس زیبایی دوستی و تنوع طلبی که دارد همیشه به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و محیط تا فضای جدیدی را خلق کند. چاپ برچسب حرارتی لباس کودک با طرح های کارتونی و بچه گانه جذاب یکی از تحولاتی است که در صنعت چاپ اتفاق افتاده است.

برچسب حرارتی

برچسب لباس کودک از گروه برچسب های که عموما برای زیبایی لباس بچه استفاده می شود. این برچسب ها به برچسب های حرارتی معروف بوده و بوسیله آنها می توان لباس های زیبا،با طرح های کارتونی و کودکانه تهیه نمود. برای اینکار از دستگاه های چاپ حرارتی استفاده می شود.

برچسب حرارتی لباس کودک

ویژگی های برچسب حرارتی لباس کودک

نمونه های مختلفی از چاپ حرارتی روی لباس دیده می شود که شکل طرح ها ،ایموجی ها ،نوشته ها و…. نقش بسته اند. در واقع برچسب حرارتی لباس کودک به صورت آماده موجود می باشند در سایز ها 50×35 شیت های آماده به صورت برچسب اتویی بر روی لباس کودکان قرار می گیرد.

برچسب حرارتی

ویژگی های این نوع چاپ

این نوع چاپ لیبل در برابر آب و ساییدگی مقاوم هستند و چاپ آن تا زمانی که از لباس استفاده کنید دارای ماندگاری است. و به راحتی می توانید آن را اتو کنید بدون اینکه هیچ مشکلی ایجاد شود.

سرعت بالا تولید

مجموعه نقش پردازان آسیا با استفاده از دستگاه های موجود می تواند طرح های کودکانه بر روی لباس بچه ها ایجاد کند. ضمن اینکه این فرایند با سرعت بالا انجام می شود و در مدت زمان کوتاه می توان حجم بالایی از این محصولات را تولید کرد. و در نهایت این کار می تواند یک هدیه مناسب برای کودکان فامیل و دوستان شما باشد.

مطالب پیشنهادی
چاپ فلت بد یووی، چاپ نقش پردازان آسیا

جمع بندی

امروزه با پیشرفت‌ تکنولوژیکی هایی که در صنعت چاپ اتفاق افتاده، به راحتی می‌توانیم محیط اطراف و اشیاء مورد نظر خود را با طرح و سبک مورد علاقه مان طراحی و تزئین کنیم. چاپ لیبل حرارتی لباس یکی از این تحولاتی است که در این میان پدیدار شده و طرفداران بسیاری دارد. از این نوع برچسب علاوه بر لباس، بر روی کفش و ساک‌های دستی و ورزشی نیز می‌توان استفاده کرد.

با استفاده از برچسب حرارتی این امکان فراهم شده است تا لباس های زیبایی با طرح های کودکانه و کارتونی برای کودکان تولید کرد. که در این بین نقش پردازان آسیا با داشتن تجهیزات دستگاه های به روز بهترین کیفیت را برای فرزندان این سرزمین فراهم می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *