مقالات

چاپ روی تیشرت نخ پنبه

چاپ روی تیشرت نخ پنبه

تیشرت‌های کاملاً پنبه از معمول‌ترین تیشرت‌هایی است که در بازار لباس و پوشاک آقایان و بانوان استفاده می‌شود. این تیشرت از الیاف صد درصد طبیعی نخ پنبه تهیه شده است و به همین دلیل بسیار مناسب برای استفاده روزمره می باشد. این نوع تیشرت بسیار خنک، سبک و به دلیل طبیعی بودن داری تن‌پوش زیبا است و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند و سبب عدم تعریق بدن در زمان استفاده می‌شود. یکی از محصولات بسیار پرفروش و با کیفیت چاپ روی تیشرت نخ پنبه است. شستشو این تیشرت بسیار راحت بوده و به سرعت تمیز می شود.

امروزه چاپ تیشرت بسیار رایج شده و خیلی از کارگاه ها اقدام به طراحی و تولید محصولات مختلف نموده اند. که مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا علاوه بر روی تیشرت بر روی انواع لباس ،هودی کیف و…. می تواند چاپ انجام دهد. نحوه طراحی و مواد اولیه که در چاپ بکار می رود بسیار مهم است. چرا که طرح های چاپ شده باید ماندگاری بالایی داشته باشد و به مرور زمان و در اثر شستشو به سرعت پاک نشوند و یا کم رنگ نگردند.

چاپ روی تیشرت نخ پنبه

نحوه چاپ روی تیشرت نخ پنبه

چاپ بر روی تیشرت نخ پنبه به سه روش دیجیتال ،لیبلی و مدیا انجام می گیرد. دقت داشته باشید که طرح های لیبلی نسبت به شستشو حساس تر است. این نوع طرح برجستگی کمی داشته و با دست می توان آن را لمس کرد.

تیشرت نخ پنبه به خاطر استفاده صد در صدی از نخ الیاف پنبه دارای ویژگی های کاربردی زیادی به جهت نرمی و لطافت خنکی و عدم تعریق به واسطه قابل تنفس بودن پارچه آن عدم ایجاد حساسیت و…. می باشد. که سبب شده بسیار مورد استقبال قرار بگیرد برای چاپ بر روی تیشرت نخ پنبه می توان از روش های چاپ دیجیتال استفاده نمود که دارای کیفیت ماندگار و دوام خوبی نیز هستند.

مطالب پیشنهادی
چاپ حرارتی چیست؟

چاپ روی تیشرت نخ پنبه

نکات شستشو تیشرت نخ پنبه

برای شستشوی تیشرت‌های نخ پنبه بهتر است ابتدا آن‌ها را کاملا برعکس کرده و با آب سرد بشویید. همچنین می توانید برای شستن از ماشین لباسشویی استفاده کنید. بعد از شستن لباس را به وسیله خشک شویی خشک نکرده و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود. برای اتو کشیدن نیز بهتر است تیشرت را کاملا برعکس کرده و با درجه مناسب اتو بکشید.

جمع بندی

چاپ نقش پردازان آسیا با بهرمند شدن از آخرین متدهای صنعت چاپ لیبل که می تواند چاپ چند رنگ بر روی تیشرت تمام نخ را به ارمغان بیاورد. ضمن اینکه هیچ محدودیتی در رنگ و جنس لباس چاپی ندارد و چاپ روی تیشرت نخ پنبه را با کیفیت و ماندگاری بالا تضمین می کند. تا با خیال راحت به شستشو این نوع تیشرت که با طرح دلخواه خودتان چاپ شده بپردازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *