مقالات

انواع برچسب تبلیغاتی

انواع برچسب تبلیغاتی

چاپ لیبل یا چاپ انواع برچسب تبلیغاتی از پرطرفدارترین ها در صنعت چاپ می باشد به طوری که در صنایع مختلف برای برند سازی و تبلغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغات بهترین روش برای جلب توجه مشتریان و دیده شدن می باشد. از مزایای چاپ برچسب که  بر روی هر سطحی چسبیده می شود و ماندگاری بالایی دارد.

معرفی انواع برچسب تبلیغاتی

چاپ برچسب تبلیغاتی بر روی انواع وسایل با جنسی های مختلف قابل مشاهده است در واقع برند یا لوگو  محصول است که توجه مشتری را به خود جلب می کند با توجه به نوع محصول یا حوزه فعالیت کسب و کار انواع چاپ برچسب تبلیغاتی وجود دارد تبلیغات به کسب و کار و محصولات شما اعتبار می بخشد و و درامد حاصل از فروشتان را بالا می برد.

انواع برچسب تبلیغاتی

برچسب کاغذی : این برچسب‌ها بسیار متنوع می‌باشند که در رنگ‌های متنوع و به صورت گلاسه، براق و مات تولید می‌شوند. برچسب‌های کاغذی بر اساس نوع کاربرد و استفاده دارای دو نوع چسبندگی برچسبی و معمولی در بازار موجود می‌باشند. ویژگی بارز لیبل کاغذی میزان براقیت، قیمت مناسب و رنگ‌های متنوع است. از برچسب‌های کاغذی هنگام بسته بندی محصولات استفاده می‌شود. این نوع برچسب در کوتاه مدت و برای محیط‌های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع برچسب تبلیغاتی

برچسب شیشه ای : همانطور که از اسم این برچسب می‌توان دریافت، این برچسب دارای شفافیت بسیار زیادی می‌باشد. از این رو برچسب‌های شیشه‌ایی یا ترنسپرنت برای نصب روی کالاهایی زیبایی ظاهری آنها اهمیت زیادی دارد، مناسب است. چاپ روی این لیبل‌ها طول عمر و ماندگاری خوبی دارد.

مطالب پیشنهادی
دستگاه چاپ فلت بد یووی

برچسب پی وی سی : این نوع برچسب در دو نوع مات و براق موجود می‌باشد. به دلیل پلاستیکی بودن لیبل پی وی سی، این برچسب در برابر پارگی و شکستگی بسیار مقاوم است. لیبل PVC بهترین گزینه برای محیط‌های سرد و گرم و استفاده در مدت طولانی است.

برچسب حرارتی : این نوع بیشتر به عنوان برچسب حرارتی لباس معروف هستند به  دلیل اینکه در زمینه پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع برچسب تبلیغاتی

قیمت چاپ برچسب تبلیغات

قیمت چاپ برچسب با در نظر گرفتن نوع چاپ و تیراژ آن محاسبه می شود. چرا که هر لیبل دارای ویژگی های خاص خود می باشد و از جهت متریال و مواد اولیه با یکدیگر متفاوت هستند. به همین خاطر قیمت برچسب تبلیغاتی با توجه به تیراژ، سایز، متریال و مدت زمان تحویل متغیر است. برای آگاهی از قیمت انواع چاپ برچسب تبلیغاتی حتما با مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *