مقالات

چاپ لیبل وینیل چیست؟

چاپ لیبل وینیل

تعریف کلی چاپ لیبل وینیل به این صورت است که هر رول چسبداری که جنس pvc  دارد و غیر کاغذی باشد وینیل گفته می شود. البته که این ماده در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. چاپ وینیل در صنعت چاپ بسیار پرطرفدار و مورد استقبال قرار گرفته است. نصب و جداسازی آسان، ضد آب و قابل شستشو بودن، مقاوم بودن در برابر نور و دیگر عوامل محیطی و نیز مقاوم بودن در برابر پارگی از برتری های این محصول می باشد.

چاپ وینیل

عامل مهم در کیفیت چاپ لیبل وینیل

دوعامل کلی وجود دارد که بر کیفیت کار تاثیرگذار است. مورد اول جوهر مورد استفاده در چاپ است و دومی ضخامت جنسی است که بر روی آن چاپ صورت می گیرد. به این ترتیب که هر چه ضخامت بیشتر باشد در زمان نصب کار بهتر و تمیز تر در می آید.

چاپ وینیل

چاپ با دستگاه اکوسالونت

در حالی که کیفیت چاپ برایتان خیلی اهمیت دارد و محصول شما از نزدیک دیده می شود چاپ با دستگاه اکوسالونت بهترین گزینه است. چرا که کیفیت چاپ این دستگاه بسیار بالا بوده و جوهر های استفاده در آن سازگار با محیط زیست است. برای افزایش ماندگاری محصول چاپی نیز می توانید از یک لایه روکش لمینت استفاده کنید.

چاپ لیبل وینیل

کارایی وینیل

به طور کلی می توان گفت برای تبلیغ کسب و کارتان در هر فضایی از چاپ لیبل وینیل استفاده کنید. به طور دقیق تر چاپ وینیل بر روی انواع خودروها ،اتوبوس ها ، داخل مترو و قطار ،ماشین های حمل و نقل ،ماشین های توزیع محصول و… کارایی دیگر آن بر روی غرفه نمایشگاهی ،بر روی شیشه مغازه ها و فروشگاه ها ، یا چاپ وینیل بر روی در و دیوار و کف مهد کودک ها است.

مطالب پیشنهادی
معرفی چاپ لیبل ژله ای

نکته : وینیل یک فاکتور مهم برای تبلیغات می باشد. چرا که بسیار مقاوم در برابر شرایط هوا نسبت به کاغذ است و به طور معمول برای موقعیت های که در فضای بیرون مورد استفاده قرار می گیرد گزینه بسیار خوبی می باشد.

در آخر

نوع دیگر وینیل ،وینیل شیشه ای یا شیری است که نوع شیشه ای از دو طرف دید دارد و کاربرد فراوانی دارد. وینیل به راحتی در هر مکانی نصب می شود. از نوع شیشه ای آن در ویترین مغازه ها و فروشگاه ها گرفته تا بر روی اتوبوس و …استفاده می شود. البته که می توان برای زیبا سازی دکوراسیون نیز از چاپ لیبل وینیل بهره گرفت.

لازم است بدانید که محاسبه قیمت چاپ وینیل به صورت متر مربع می باشد. و عوامل موثر بر قیمت این نوع چاپ کیفیت جنس وینیل و کیفیت رنگ چاپ می باشد که در زمان سفارش لیبل به این موارد دقت نمایید. نقش پردازان آسیا با سال ها سابقه در زمینه چاپ لیبل و لیبل لباس و چاپ وینیل با کیفیت آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *