مقالات

چاپ روی تیشرت فوری با طرح دلخواه

چاپ روی تیشرت

امروزه تیشرت در بازار پوشاک سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است. البته که روند چاپ روی تیشرت مدام در حال تغییر و به روز شدن می باشد. از چاپ لیبل لباس به اضافه مد و پوشاک می توان در صنعت تبلیغات به عنوان یکی از بهترین محصولات بهره گرفت که به معرفی کسب و کار شما کمک بسزایی می کند.

در زمینه تبلیغات این نوع چاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که از آن در همایش ها ،غرفه های نمایشگاهی، کافه رستوران ها و… بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و فرصت تبلیغات مناسبی را فراهم می آورد.

چاپ روی تیشرت

تیشرت در جنس های مختلفی مانند نخ پنبه ،پلی استر پنبه، جودون که می تواند در سایز ها و رنگ های مختلف و به صورت آستین دار یا بدون آستین و یقه دار تولید و عرضه شوند. چاپ روی تیشرت را با توجه به نوع ،جنس و رنگ می توان با طرح یا لوگوی برند خودتان تولید کنید تا جنبه تبلغاتی داشته باشد. ماندگاری چاپ و تدوام آن در شستشوی بلند مدت به خصوص در چاپ روی لباس های تیره رنگ از بحث‌های مهم در این زمینه می‌باشد که در متدهای چاپی امروزه ماندگاری بالایی خواهد داشت.

تولید کنندگان در زمینه چاپ تیشرت مانند نقش پردازان آسیا به خوبی می دانند که چاپ روی لباس فاکتور بسیار مهمی برای فروش بیشتر در بازار می باشد چرا که این صنعت در حال پیشرفت چشمگیری می باشد.

چاپ روی تیشرت

انواع مدل تیشرت

از نظر نوع تیشرت و سایز برای چاپ هیچ محدودیتی وجود ندارد. البته که بیشتر طرح های اختصاصی شما در اندازه های A3  و A4 چاپ می گردد. از نظر نوع آن که می توان بر روی تیشرت ساده، تیشرت یقه دار و حتی آستین دار طرح مورد نظر خودتان را به چاپ برسانیم.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با روند تولید چاپ لیبل پلی کربنات

جنس تیشرت

بر روی انواع جنس پارچه می توان چاپ انجام شود ولی هر نوع لباس چاپ مخصوص به خود را دارد. به این ترتیب برخی به صورت پرس تیشرت بعضی دیگر به صورت چاپ دیجیتال انجام می شود. از جنس هایی که می توان بر روی آن ها چاپ زد می توان به تیشرت پلی استری ، تیشرت ملانژ ، تیشرت نخی ، پنبه ای و.. اشاره کرد.

تنوع رنگ بندی چاپ روی تیشرت

از جهت رنگ دست شما کاملا باز است. از هر رنگی که مد نظرتان است می توانید برای چاپ روی لباس بهره بگیریم. که این نوع چاپ برای بیشتر لباس ها به صورت تمام رنگ قابل اجرا می باشد. در نهایت جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید تیشرت با طرح و رنگ اخصاصی خود را سفارش دهید.

چاپ روی تیشرت

جمع بندی

شما عزیزان می توانید طرح دلخواه خود را روی لباس که می خواهید بپوشید چاپ کنید. البته که چاپ نقش پردازان آسیا با مدرن ترین دستگاه های چاپ لیبل که در اختیار دارد تیشرت های را ارائه می دهد که قابل شستشو و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید چرا که کیفیت و ماندگاری چاپ ما دارای ضمانت می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *