مقالات

کاربرد چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه ای transparent بسیار شبیه به لیبل pvc است، اما با این تفاوت که بر روی هر ناحیه ای که چسبانده شود، پس زمینه خود را نشان می دهد. اما بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارد به صورت برچسب بروی شیشه خودرو استفاده می‌شود. این روش چاپ از خدمات مجموعه نقش پردازان آسیا می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

در واقع لیبل شیشه ای بی‌رنگ و شفاف بوده و از هر دو طرف، نوشته‌های روی آن مشخص می‌باشد. این لیبل ها از دسته لیبل های PVC هستند که به دو گروه پی وی سی سفید و پی وی سی شیشه ای تقسیم می شوند. و به صورت شیت های 70×100 و نیز رول در بازار موجود می باشند. از پر کاربرد ترین مدل این لیبل می توان به مدل چاپ معکوس اشاره کرد. درست مثل لیبل عوارض خودرو که از داخل چسبانده و از بیرون خوانده می شود.

انواع چاپ لیبل شیشه ای

  • لیبل شیشه ای پشت سفید
  • لیبل شیشه ای ساده
  • لیبل شیشه ای با روکش سلفون

چاپ لیبل شیشه ای

 

 نحوه برش لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص و دلخواه شما قابل ارائه است. این لیبل ها در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد.

برش نیم تیغ: در این نوع برش از دستگاه کاتر پلاتر استفاده می شود که بوسیله آن تنها لایه رویی لیبل شما برش می خورد و جداسازی لیبل ها بسیار آسان تر می شود. دقت برش نیم تیغ بسیار بالاست و می توان تقریباً هر شکل و سایزی را با آن برش داد.

مطالب پیشنهادی
معرفی و بررسی چاپ رنگی روی شبرنگ

برش مستقیم: این برش فقط مناسب اشکال مربع و مستطیل است و تنها در ابعاد بالای ۴ سانتی متر انجام می شود. در این شیوه هر دو لایه لیبل برش می خورد و لیبل ها کاملاً از یکدیگر جدا می شوند. این شیوه برش قیمت مناسب تری نسبت به برش نیم تیغ دارد.

برتری ها این نوع چاپ

  • داشتن خاصیت پلاستیکی و کششی
  • قابلیت شستشو
  • چسبندگی و مقاومت بالا
  • قابلیت دید دو طرفه
  • چاپ با رنگ ها و سایزهای مختلف
  • دارای ماندگاری بالا

چاپ لیبل شیشه ای

 

کاربردها

از این نوع چاپ برای انواع بطری شیشه ای و ظروف شفاف ، اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرفه ، شیشه خودرو ، برچسب گارانتی ، پلمپ و غیره … استفاده می شود. چاپ لیبل شیشه ای یکی از بهترین روش های برای معرفی محصول بدون تداخل در دیدن داخل محصول با رنگ های جذاب می باشد ، از دیگر ویژگی آن مقاوم در برابر آب ، رطوبت و چسبندگی بالا می باشد.

در آخر

امروزه چاپ لیبل یکی کاربردی ترین موارد در کسب و کارها می باشد. استفاده از لیبل در سراسر جهان به شکل فزاینده ای رو به افزایش می باشد. به طوری که روزانه تکنولوژی های بسیار جدیدی به این صنعت اضافه می شود. به زودی چاپ لیبل شیشه ای به صورت مجزا به دنبال بازارهای جدید می باشد. طراحی حرفه ای و استفاده مناسب و بجا از رنگ ها و فونت ها و عکس های باکیفیت نیز نقش مهم و اساسی در تاثیر گذاری چاپ لیبل دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *