مقالات

چاپ فلت بد چگونه است؟

چاپ فلت بد

چاپ فلت بد از جمله روش ها پرکاربرد در صنعت چاپ و تبلیغات می باشد. که امکان چاپ روی سطوح مختلف مانند کاشی ،شیشه، چوب ،پارچه و پلاستیک را فراهم می کند.

چاپ فلت بد یا چاپ بر روی سطوح صاف از جمله روش ها پرکاربرد در امور تبلیغاتی و دکوراتیو است. در اطراف خودتان از کاشی کاری های دارای طرح ها خاص و یکسان گرفته تا قاب گوشی همگی از این نوع چاپ می باشد. این روش چاپ با قابلیت‌های ویژه خود باعث پیشرفت صنعت چاپ در جهان شده است.

دستگاه چاپ فلت بد

این دستگاه که به آن چاپگر صفحه تخت نیز می گویند. دارای صفحه ثابت و مسطحی است که امکان قرار گرفتن اجسام مختلف را فراهم آورده است. روی این صفحه تخت یک هد چاپ قرار دارد که می تواند آزادنه در دو جهت عرضی و طولی حرکت کند و فرآیند چاپ را روی اجسامی که بر روی صفحه تخت قرار گرفته اند انجام دهد. مهم ترین ویژگی این دستگاه چاپ دیجیتال قابلیت تنظیم ارتفاع در آن است که به چاپ روی انواع ضخامت ها کمک می کند.

چاپ فلت بد

نکات مهم در استفاده از دستگاه چاپ فلت بد

ابتدا لازم است نیاز خودتان را بشناسید و از آن آگاهی داشته باشید. در آغاز کار باید سطح چاپ را مشخص نمایید. تعیین جنس مواد اولیه در اولین قدم بسیار مهم می باشد. تعیین نطقه مرکزی که دستگاه باید تمرکز بیشتری در زمان چاپ بر روی آن نقطه داشته باشد را مشخص کنید. سایز و اندازه دقیقی از سطح چاپ را بدست آورید با تعیین این موارد استفاده از دستگاه چاپ فلت بد برای شما آسان تر می شود.

مطالب پیشنهادی
چاپ فلت بد

کاربردها چاپ فلت بد

محصولات چاپ شده توسط این دستگاه را در هر جایی می توانید پیدا کنید. از دکوراسیون داخلی تا تبلیغات تجاری بخش کوچکی از کاربردها فلت بد است. این دستگاه قابلیت چاپ بر روی انواع مواد خشک را دارد. در بسیاری از صنایع مانند قاب گوشی همراه، انواع جعبه ها چوبی ، مواد پلاستیکی خشک ،انواع پارچه ، کاشی ،سرامیک ، ام دی اف ، پارکت و ….. کارایی دارد.

چاپ فلت بد

برتری ها این نوع از چاپ

چاپ فلت بد دارای ماندگاری بالایی می باشد. در مقابل نور خورشید کمترین میزان آسیب را خواهد دید. بهترین گزینه انتخابی به خصوص برای فضای بیرونی می باشد به علاوه اینکه در شستشو این چاپ از بین نمی رود. هیچ گونه محدودیتی در انتخاب زمینه چاپ نخواهید داشت. این دستگاه امکان چاپ تا ارتفاع 15 سانتیمتر را دارد. در انتخاب رنگ چاپ و طرح نیز محدودیتی نخواهید داشت.

  • کیفیت بالای چاپ
  • سازگاری با محیط زیست
  • سرعت بالا در خشک شدن جوهر
  • جا گذاشتن ضایعات کمتر در چاپ  و صرفه جویی در هزینه ها
جمع بندی

مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه چاپ لیبل و تبلیغات قصد راه اندازی این نوع دستگاه را دارد تا بتواند خدمات بهتری به شما عزیران و همراهان همیشگی ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *