مقالات

فروش چاپ لیبل رزین

چاپ لیبل رزین

برچسب ژله ای یا همان لیبل رزین یک نوع برچسب پشت چسبدار است که یک لایه رزین بر روی خود دارد. وجود این لایه بر روی برچسب در نهایت منجرب می شود یک برچسب معمولی به یک برچسب سه بعدی و خاص تبدیل می شود. چاپ لیبل رزین بهترین گزینه برای شرکت ها و استارت آپ هایی است که می خواهند برچسب ماندگار بر روی محصولاتشان داشته باشند. ضمن اینکه برچسب رزین تا ابد در دسترس و دید مشتری خواهد بود. در مراحل تهیه برچسب ژله ای از روکش رزین ضد خش به عنوان لایه محافظتی استفاده می شود.

رزین چیست؟

در واقع رزین یک ترکیب غلیظ و مایع است که می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. رزین دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای شفاف یا نیمه شفاف است و معمولا قابل اشتعال هستند. رزین های مصنوعی برخی از خواص رزین طبیعی را دارند اما از نظر شیمیایی تفاوت دارند. بیشتر آن ها شبیه پلاستیک مایع هستند و به دلیل قابلیت های که دارند از آن برای تولید و چاپ لیبل رزین ژله ای استفاده می شود.

فرایند تولید و چاپ لیبل رزین ژله ای

به این مدل برچسب گنبدی نیز می گویند که با استفاده از رزین پلی اورتان مایع فرایند گنبدی شدن آن شروع می شود. و می توان تضمین کرد که این برچسب با قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف بدون تغییر باقی می ماند. رزین به داخل دستگاه توزیع پمپاژ می شود. این دستگاه دارای سوزن هایی است که آن ها را براساس طرح بندی ورق جداگانه پیکربندی کرد. سوزن ها از طریق دستگاه  CNC انتخاب می شوند. رزین از طریق سوزن ها روی برچسب پخش می شود تا زمانی که به لبه برچسب برخورد کند .در واقع کشش سطحی مانع از خارج شدن می شود و رزین منطبق بر برچسب با یک واکنش کاتالیزوری سخت و محکم می شود. در نهایت با طی شدن این فرایند برچسب رزین ژله ای حاصل می شود.

مطالب پیشنهادی
معرفی چاپ پلکسی

ویژگی های رزین

باید ذکر کرد که برچسب رزین ژله ای دارای روکشی از مواد رزین پلی اورتان است. رزین پلی اورتان یک ماده چسبنده مصنوعی است؛ که یک محصول صنعتی محسوب می شود. ساختار این رزین، مجموعه ای پلیمر متغیر است و در تولید لاستیک و دارو مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پلی اورتان یک محصول همه کاره است این رزین ها مقاومت شیمیایی خوبی دارند و به سادگی پاره نمی شوند در برابر سایش نیز به خوبی دوام می آورند. بنابراین از آنها در ساخت چسب های قوی نیز استفاده می شود.

دلایل انتخاب این نوع برچسب

اول به دلیل زیبایی شناختی است. چرا که رزین برند شما را مجلل جلوه می دهد و ظاهر کلاسیک و شیک به محصول شما می بخشد. دوم برای محافظت است به طوری که رزین لایه ارتجاعی محافظ ایجاد می کند و برچسب را محصور می کند در نهایت سبب می شود برچسب در برابر ضربه ،خراش و آب و هوای شدید مقاوم می شود و لوگو محفوظ می ماند. سوم تصویر برند تا مدت ها ماندگار می ماند.

بهترین چاپ لیبل رزین

در واقع چاپ لیبل رزین ژله ای با هزینه کم و کیفیت بالا هویت برند شما را بهبود می بخشد. می توان گفت برچسب های سه بعدی می تواند نقش یک نشان تجاری با کیفیت را ایفا کند. با توضیحاتی که داده شد متوجه شدید که چاپ لیبل رزین با سایر چاپ لیبل ها و برچسب ها متفاوت است. مجموعه چاپ نقش پردازان آسیا با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه چاپ لیبل و چاپ تیشرت و چاپ تبلیغات بهترین و با کیفیت ترین چاپ را برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

مطالب پیشنهادی
چاپ ژله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *