مقالات

چاپ استیکر

چاپ استیکر در تهران

استیکر یا وینیل یک لیبل با لایه نازک ولی مقاوم و از جنس pvc است برای تبلیغات و برندسازی گزینه بسیار مناسبی می باشد. و برروی انواع سطوح مانند دیوار ،پلاستیک ،فلز و شیشه و…. قابل چسبیده شدن است. به راحتی می توانید چاپ استیکر در تهران را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان آماده تحویل می باشد.

 چاپ استیکر در تهران فوری

چاپ استیکر نوعی فناوری پیشرفته که توسط دستگاه اکوسالونت بر روی یک لایه نازک از pvc صورت می گیرد. به همین خاطر این نوع چاپ بسیار با کیفیت و قابل شستشو است. همه استیکرها پشت چسبدار و مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نور خورشید می باشند. چاپ استیکر در تهران توسط دستگاه اکوسالونت با بهترین کیفیت انجام می شود.

نکته : سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید تا هیچ برآمدگی نداشته باشد. و برای سهولت نصب می توانید سطح را با آب و کف کاملا خیس کنید. البته که قیمت نصب استیکر بالا نیست و می توانید این کار را به افراد ماهر در زمینه چاپ لیبل و تبلیغات بسپارید.

چاپ استیکر در تهران

انواع استیکر

استیکر شیشه ای

این نوع استیکر از دو سمت قابل مشاهده هستند و بعد از نصب نقاطی که طرح روی ان قرار دارد دیده می شود

استیکر سفید رنگ

تنها از یک طرف جلوه تبلیغاتی دارد اما در دنیای تبلیغات محبوبیت بیشتری دارد. استیکر سفید برای مصارفی چون چاپ و تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس، کامیون‎های پخش محصولات، چاپ و تبلیغات روی قطار، روی درب و کف فروشگاه‎ها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده ، چاپ بر روی یخچال‎های می باشد.

کاربرد استیکر

استیکر به انواعِ چسب موقت، کاترپلاتر، براق، چسب دائمی، شیشه‌ای مات و شیری مات تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، پلاستیک، گچ و …می چسبد. البته که بستگی به نوع کاربرد و محل استفاده از استیکر نیز دارد.

جمع بندی

برای چاپ استیکر در تهران می توانید با گروه نقش پردازان آسیا کار انجام دهید. به این صورت که طرح خود را با توضیحاتی که لازم دارد برای این مجموعه ارسال می کنید. که با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه ها و مرغوب ترین نوع جوهر صورت می گیرد تا در کوتاه ترین زمان به دست شما عزیزان برسد.

مطالب پیشنهادی
چاپ استیکر پشت چسبدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *