مقالات

لیبل متالایز چیست؟

چاپ برچسب متالایز

لیبل متالایز که معمولا به صورت نقره ای رنگ بوده و شبیه ورق آلومینیومی می باشد. به علاوه اینکه این نوع لیبل در دو رنگ طلایی و نقره ای و به صورت مات و براق در بازار موجود است. این برچسب برروی انواع محصولات چسبانده می شود. که نماینگر اصالت و اعتبار کالا است و در نهایت اعتماد مشتری را جلب می کند. به اضافه اینکه امکان استفاده از رنگ های مختلف برای چاپ لیبل متالایز وجود دارد.

ویژگی ها لیبل متالایز

از آنجایی که این لیبل در بسیاری از موارد بهترین انتخاب بوده و کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارد.

  • ضد خش بودن
  • مقاوم در برابر پارگی
  • قابلیت چسبندگی بالا
  • مقاوم در برابر کشیدگی
  • ضد آب بودن
  • قابلیت چاپ پذیری بالا تا 7 رنگ
  • انعکاس دهنده نور
  • مقاوم در برابر مواد شوینده و شیمیایی

چاپ لیبل متالایز

برتری ها چاپ متالایز

برای معرفی و اصالت محصولات که تولید می شوند می توانید از لیبل متالایز استفاده کنید این لیبل روش مناسبی برای جلب اعتماد مشتریان است. چاپ برچسب متالایز با کیفیت می تواند کیفیت و اصالت را از کالای شما در ذهن مشتری ثبت کند. ضمن اینکه با چاپ لوگو یا برند شما بر روی برچسب متالایز کمک می کند تا نام شما در یاد مشتری ماندگار شود.

نحوه چاپ

جنس و ورق متالایز به دو روش تولید می شود. دسته اول ورق متالایز اورجینال که بعد از برداشتن و کندن روی لیبل، ورق آلومینیومی پشت آن را مشاهده می کنید. این نوع نسبت به متالایز کاغذی از قیمت بیشتری برخوردار است و کیفیت بالا چاپ و چسب دارند و تمام خاصیت ها لیبل اصلی را دارد. دسته دوم لیبل و برچسب کاغذی متالایز که به صورت روکش شده با ورق متال بر روی کاغذ چسبدار است که از قیمت کمتری نسبت به مورد مشابه اصلی می باشد.

مطالب پیشنهادی
چاپ برچسب با طرح دلخواه

نکته : برای افزایش ماندگاری می توانید از چاپ لمینت سرد بر روی لیبل متالایز استفاده کنید.

چاپ لیبل متالایز

کاربردها

لیبل متالایز که نوعی چاپ لیبل صنعتی محسوب می شود. در صنایع مانند تولید کالاها و دستگاه ها صنعتی ساخت لوازم صوتی و تصویری و ساخت لوازم خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال این لیبل ها را می توانید پشت الکتروموتورها ،کولر ها آبی ،لپ تاپ،شارژ ،مانیتور ،آدابتور و.. و مشاهده کنید. در واقع به دلیل قابلیتی که این لیبل ها در برابر حرارت تغییر شکل نمی دهند. گزینه خوبی برای چسباندن روی دستگاه هایی هستند که تولید گرما می کنند.

چاپ برچسب متال

جمع بندی

چاپ لیبل متالایز برای الصاق بر انواع محصولات مصرفی انجام می شود. مجموعه نقش پردازان آسیا چاپ لیبل را با بهترین کیفیت و در انواع طرح ها و ابعاد متنوع مطابق با سلیقه شما عزیزان طراحی و تولید می کند و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار می دهد. تا از این برچسب بر روی محصولات خود استفاده کنید در نتیجه به مشتریان در مورد کالا خود اطمینان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *