مقالات

کاربرد برچسب هولوگرام گارانتی

برچسب هولوگرام گارانتی

برچسب هولوگرام گارانتی در واقع یک نوع برچسب امنیتی می باشد که از ان برای پلمپ محصولات استفاده می شود. در حقیقت این برچسب نشان دهنده اصالت کالا و عدم استفاده از آن یا تعویض محصولات و قطعات می باشد. این نوع برچسب بسیار عالی و پرطرفدار و پرکاربرد است که پشت آن ها چسب دار است. در واقع این برچسب در صورت کنده شدن دیگر اعتبار ندارد و معمولا کمی از این برچسب بر روی محصول باقی می ماند.

ویژگی برچسب هولوگرام گارانتی

امکان چاپ در سایز ها مختلف

قابلیت چاپ مهر یا شماره سریال

چسبندگی و مقاومت بسیار بالا

اهمیت استفاده از برچسب گارانتی

یکی از بزرگترین خطراتی که ارزش و اعتبار برندها را تهدید می کند جعل و استفاده از نام تجاری آن ها برای فروش محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت است. تنها راه برای جلوگیری از این اتفاق بهره بردن از برچسب هولوگرام گارانتی است. به این ترتیب سفارش و چسباندن یکی از انواع برچسب ها امنیتی به محصولات آن ها را در برابر جعل مصون می نماید. علاوه براین موارد ارزش برند شما را در ذهن مصرف کنندگان بالا می برد.

هولوگرام گارانتی

کاربردها

از برچسب هولوگرام گارانتی برای مصارف امنیتی بسیاری مانند سندها تجاری و ملکی ، واحد پول کشورها ، تاییدیه های رسمی و… استفاده می شود. اما برخی دیگر از کاربردهای آن شرکت قطعات و تجهیزات کامپیوتری، تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی، قطعات و لوازم جانبی موبایل.

قیمت این نوع برچسب

در حقیقت برچسب هایی که بر روی محصولات استفاده می شوند در سایزهای مختلفی تولید و طراحی می شوند که باید بر روی این برچسب اطلاعاتی درج شود. که اگر اطلاعات شما طولانی باشد باید برچسب نیز دارای ابعاد بزرگی باشد. اما اگر اطلاعات کم است می توانید از برچسب کوچک استفاده کنید. قیمت این برچسب به نوع سایز و ابعاد و توضیحات آن بستگی دارد.

مطالب پیشنهادی
هولوگرام

برچسب هولوگرام گارانتی

جمع بندی

مجموعه نقش پردازان آسیا در زمینه چاپ لیبل، چاپ تیشرت و هولوگرام با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برچسب هولوگرام گارانتی به نوعی برچسب امنیتی برای تمام صنایع قابل استفاده است. همچنین قابل شخصی سازی با استفاده از لوگو ، نوشته ، طرح ها و ابعاد مختلف هستند و با وجود المان ها امنیتی به کار رفته در آن کاملا ضد جعل است.

این نوع از برچسب را می توان بر روی بسترهای مختلف برای حفاظت و تایید اعتبار بسیاری از محصولات استفاده کرد. هرگونه تلاش برای کندن این هولوگرام را می توان به راحتی شناسایی کرد. چرا که نمی توان این برچسب را بدون جا گذاشتن رد آن حذف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *