مقالات

چاپ قاب موبایل چگونه انجام می شود؟

چندین سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در حوزه صنعت چاپ لیبل و تبلیغات بوده ایم. از جمله جدیدترین آن ها می توان به چاپ یووی اشاره کرده این نوع چاپ بر روی طیف گسترده ای از محصولات مانند چاپ قاب موبایل و سایر لوازم صورت می گیرد.

امروزه همه ما از موبایل برای ارتباط و تبادل اطلاعات استفاده می‌کنیم. کاربردهای زیاد و ویژگی‌های مثبت این وسیله ارتباطی، باعث شده تا یک ابزار ضروری برای زندگی هر شخصی به شمار رود. استفاده از قاب گوشی راه حل مناسبی است؛ چرا که اغلب این قاب‌ها به صورت کامل تمام بدنه گوشی را پوشانده و از موبایل‌ها در مقابل خط و خش، ضربه و هرگونه آسیب دیدگی محافظت می‌کنند. با توجه به سلیقه‌های متفاوت، قاب‌ها با طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند.

چاپ قاب موبایل

کاربرد چاپ قاب موبایل

قاب گوشی به خاطر جذابیت بالا و کاربرد مناسبی که دارد می تواند محل مناسبی برای تبلیغات برند یا محصول شما باشد. می توانید با چاپ قاب موبایل به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید این امر سبب می شود تبلیغات شما بیشتر به چشم مردم برخورد کند.

ویژگی ها چاپ یووی

چاپ یووی چاپ مقرون به صرفه ،ساده و پرسرعت است. این چاپگر دستگاه جاگیر و بزرگی نیست و به راحتی در فضای کاری شما جا می گیرد.

چاپ به وسیله چاپگرها یووی طیف رنگی گسترده در رنگ ها استاندارد CMYK برای ایجاد بافتی زنده و فوق العاده براق یا مات بر روی محصولات قابل اجرا است.

چاپ قاب موبایل

برتری های چاپ یووی

  • سرعت چاپ
  • رنگ ها شاد و پرانرژی
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • استحکام و ماندگاری بالا
  • گستره وسیع چاپ بر روی انواع وسایل

نکات کلیدی برای چاپ قاب موبایل

طرح ها متنوع در سایزها مختلف را می توانید با یک روش چاپ اجرا کنید. به این معنی که احتیاج نیست زمان خود را برای هر طرح جداگانه بگذارید.

جوهر روی سطح قاب پراکنده می شود و بعد با سرعت نور یووی خشک می شود.

بستر چاپ فلت بد محدودیتی از جهت کوچک و بزرگ بودن ندارد. این قابلیت را دارد به طور پیوسته روی چندین قاب در یک مرحله کار انجام دهد.

جوهر این دستگاه سبب گرفتگی نمی شود و به طور کلی جوهر هدر رفته نداریم.

این دستگاه به چاپ دو بعدی محدود نمی شود. در واقع امکان چاپ قاب موبایل به صورت سه بعدی را نیز دارد.

طراحی شما هر شکلی که باشد محدودیتی در استفاده از جوهر وجود ندارد.

چاپ قاب موبایل

جمع بندی

می توانید چاپ مستقیم بر روی قاب گوشی داشته باشید. با این روش می توانید مشتریان خود را با محصولات چشمگیر و شگفت انگیز در عین حال با جزئیات بالا و با کیفیت ارائه نمایید. در نهایت چاپ فلت بد یووی بسیار کارآمد است به همین خاطر می توانید کار مفید و سودمندی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *