مقالات

خرید چسب بسته بندی پهن

چسب بسته بندی

چسب ماده ای پرمصرف در هر نوع بسته بندی است. چسب ها انواع مختلفی دارند. که هر کدام برای کارایی خاصی طراحی و تولید شده اند. چسب بسته بندی نیز یکی از پرکاربردترین نوع چسب می باشد. دقت کنید که حتما دارای کیفیت بالا و جنس خوبی باشد.

ویژگی های چسب بسته بندی

چسبندگی

برای چسبندگی درست احتیاج به نوار چسبی است که قدرت چسبندگی کاملا مناسب وزن بسته شما را داشته باشد. و بتواند وسیله مورد نظر را خوب و محکم ببندد. هر چقدر ضخامت چسب بیشتر باشد استحکام و مقاومت آن بالاتر می رود و می تواند برای بسته های سنگین گزینه خوبی باشد.

طول و عرض چسب

اکثر افراد تنها چسب بسته بندی 5 سانتی را مشاهده کرده اند. اما جالب است بدانید چسب پهن در عرض ها 5 سانتی متر، 7 سانتی متری، 10سانتی متری و… موجود است.

برند معتبر

از آنجایی که تنوع چسب در بازار بسیار بالا می باشد انتخاب را کمی سخت می کند. برای انتخاب از چسب هایی از برندهای معتبر که کیفیت بالایی دارند و مورد تایید می باشد خریداری کنید.

چسب بسته بندی

چسب شیشه ای

این محصول با زمینه رنگی و بدون زمینه رنگی که بیشتر با نام چسب شیشه ای در بین مردم رایج است. بیشترین مصرف برای بسته بندی کارتن چسب های شیشه ای می باشد. افراد به دلیل قیمت مناسب و تهیه آسان نوار چسب شیشه ای را برای بسته بندی ترجیح می دهند.

چاپ چسب

این محصول ترکیبی از سلفون و لایه ای چسب هستند. که برای چسباندن کارتن یا انواع جعبه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که بیان شد چسب نواری دارای ضخامت مختلفی است. که در زمان خرید باید به آن توجه شود. در عین حال نمونه دیگری چاپ چسب است که یک اقدام نوین در عرصه بسته بندی محصولات که سبب برند سازی برای شرکت های مختلف تولیدی می شود. به این صورت مشتریان می توانند طرح و لوگوی خود را روی چسب پهن موردنظر خود چاپ کنند.

مطالب پیشنهادی
چسب کلیشه دوطرفه

چسب بسته بندی

انتخاب چسب

برای این امر ضخامت، پهنا، میزان چسبندگی و جنس چسب مدنظر قرار گیرد تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته مهم در انتخاب چسب این است که دما سبب از بین رفتن میزان چسبندگی آن می شود. حتما از نمونه ای انتخاب کنید که مقاومت زیادی دارد و میزان چسبندگی خود را در محیط مختلف از دست نمی دهند.

جمع بندی

برای خرید چسب بسته بندی مناسب به عوامل مختلفی مانند نوع کاربرد چسب و همچنین انتظارات خریدار مانند میزان استحکام، ضخامت و جنس در الویت قرار دارد. برای خرید چسب خوب و با کیفیت می توانید با چاپ نقش پردازان آسیا در تماس باشید. این مجموعه دارای سال ها سابقه و فعالیت در زمینه چاپ لیبل ،چاپ تیشرت و چاپ برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *