مقالات

هولوگرام عمومی چیست؟

چاپ هولوگرام عمومی

امروزه انواع هولوگرام با کاربردهای وسیعی که دارند بسیار مورد استقبال گرفته است از جمله این هولوگرام ها ، چاپ هولوگرام عمومی است که با قرار گرفتن بر روی کالاها اسناد و مدارک سبب شده تا از هرگونه کپی برداری به دور باشد.

گروه حرفه ای نقش پردازان آسیا در زمینه چاپ لیبل، چاپ برچسب حرارتی و هولوگرام به طور تخصصی فعالیت می نماید که برای جلب رضایت مشتریان عزیز بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهید

ویژگی های چاپ هولوگرام عمومی

در صورتی که در زمان کم احتیاج به تعداد زیادی از هوگرام داشتید بهترین گزینه هولوگرام عمومی است. از ویژگی های این هولوگرام قیمت مناسب ، در رنگ های متنوع و شکل های مختلف ،با شماره سریال خاص برای مواردی که سطح امنیتی بالایی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که این نوع از هولوگرام دارای طرح آماده و پیش فرض و نیز ابعاد عرضه آن مشخص می باشد. کاملاً مشخص است که زمان و هزینه تولید، متفاوت و کم تر از طرح های  اختصاصی می باشد.

چاپ هولوگرام عمومی

مشخصات این نوع هولوگرام

  • دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد.
  • از مشخصه چاپ هولوگرام عمومی مقاوم در برابر حرارت است.
  • قابلیت انتقال از کالای به کالای دیگر ندارد.
  • برچسب های هولوگرام از جنس پلی استر ( پلی اتیلن ترفتالات) تولید می شود.
  • قابل نصب بر روی انواع کالا
  • نشان دهنده اصالت کالا
  • در صورتی که مشتری بخواهد دو سطح یا لبه را به هم پلمپ  نماید استفاده می شود.
  • برای جلوگیری از سوء استفاده از موارد مشابه و تقلبی کالا کاربرد دارد.
مطالب پیشنهادی
هولوگرام

چاپ هولوگرام عمومی

نکات قابل توجه

در حال حاضر که جعلی سازی و بازار متقلبان بسیار گرم می باشد. به کار بردن نمونه های مختلفی از هولوگرام ها می تواند امکان تولید کالاها و اسناد و مدارک تقلبی را از افراد سودجو گرفته و اعتبار و هویت تولید کنندگان اصلی را حفظ نمایند. به همین دلیل در سراسر دنیا نام برچسب اطمینان را به هولوگرام ها داده اند. در واقع به کاربردن هولوگرام باعث شده تا به کالا ارزش و اعتبار بخشیده شود و به راحتی نمونه های اصلی از نمونه های تقلبی قابل تمایز باشد.

چاپ هولوگرام عمومی

به صورتی که چاپ هولوگرام عمومی به آسانی و به صورت آزاد با طرح ثابت بفروش می رسد. همانطور که شما از آن استفاده می کنید به آسانی در اختیار سایر افراد نیز قرار دارد و آن ها می توانند خیلی راحت از آن برای کارهای خودشان از آن استفاده کنند. همین در دسترس بود آسان و فراروان برای جاعلان امکان جعل و سو استفاده از محصول شما را فراهم می آورد. توصیه می کنیم از این نوع هولوگرام آماده فقط در جاهایی که امنیت زیاد مدنظر نیست استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *