مقالات

چاپ حرارتی روی تیشرت

چاپ حرارتی روی تیشرت

روش چاپ حرارتی روی تیشرت نه تنها در منابع بلکه در زمان نیز صرفه جویی می شود و می توانید در مدت کوتاهی تعداد زیادی چاپ بر روی تیشرت انجام دهید.

تعریف چاپ حرارتی روی تیشرت

در این روش از نوع خاصی کاغذ که به کاغذ ترانسفر شناخته می شود برای ساخت طرح های تیشرت استفاده می شود. و بعد از آن با کمک حرارت و فشار طرح به تیشرت منتقل می گردد. در اغلب موارد از وینیل به عنوان کاغذ ترانسفر استفاده می شود که یک طرف آن دارای مواد چسبنده و سمت دیگر یک نوار چسنبده می باشد. زمانی که طرح اولیه را پرینت گرفتید و آن را روی تیشرت گذاشته و با استفاده از حرارت بالا و فشار طرح بر روی تیشرت منتقل می شود. نوار جدا شدنی قطعاً براق است و همان چیزی است که باید از طرح اصلی جدا شود.

نکته قابل توجه اینکه قبل از شروع چاپ حرارتی باید جزئیات مربوط به زمان پرس حرارتی و دما را به صورت دقیق بررسی نمایید. این روش را شاید بتوان ارزان ترین روش چاپ تیشرت در بین سایر روش ها دانست که عمر و دام کمتری نیز دارد.

چاپ حرارتی روی تیشرت

مزایا

  • این روش برای طرح ها پیچیده نیز مناسب است.
  • چاپ حرارتی روی تیشرت ساده است و به تجهیزات گران و زیادی نیاز ندارد.
  • در نهایت چاپ حرارتی کیفیت عالی دارد و برای چاپ ها تمام رنگی نیز مناسب می باشد.
  • راه اندازی این روش در فضا کم امکان پذیر است.

چاپ حرارتی روی تیشرت

چاپ رنگی

به طور کلی ما چندین روش چاپ لیبل لباس در دست داریم که هر کدام این تکنیک ها وابسته به هدف و نوع کسب و کار شما متفاوت می باشد. اینکه چه نوع روشی را انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد. در روش چاپ تیشرت حرارتی طرح های خود را بر روی کاغذهای مخصوص که شفاف می باشند چاپ می کنید. و بعد از انتقال این تصویر با حرارت بر روی تیشرت چاپ به پایان می رسد. که با کمک این روش می توان هر نوع تصاویر رنگی را با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

مطالب پیشنهادی
چاپ dtf، روشی نوین

چاپ حرارتی روی تیشرت

جمع بندی

مدت طولانی است که از روش چاپ حرارتی روی تیشرت استفاده می شود که شامل چندین نوع می باشد. شما ممکن است کاغذهای مخصوصش را دیده باشید که در لوازم التحریر عرضه می کنند. حتی می توان با یک کامپیوتر ،پرینتر و یک اتو این کار را انجام داد. فرم پیشرفته آن با یک پرینتر حرفه ای و مبدل پلاستیزول این چاپ انجام شود که قطعاً دارای کیفیت بالایی می باشد. این روش می تواند تصاویر تمام رنگی را با سرعت بالایی روی تیشرت هک کند.

برای در اختیار داشتن چاپ با کیفیت آن هم در تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه کافی است تا سفارش خود را به گروه چاپ نقش پردازان آسیا بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *