مقالات

کاربرد چسب دوطرفه ژلاتینی

چسب دوطرفه ژلاتینی

اگر می خواهید یک چسب دوطرفه برای استفاده داخلی و خارجی سطوح مختلف داشته باشید چسب دوطرفه ژلاتینی گزینه مناسبی می باشد. در واقع این محصول منحصرا برای چسباندن دو سطح به یکدیگر به شکلی که در محصول نهایی قابل رویت نباشد به کار می رود.

چسب دوطرفه ژلاتینی دارای خواص اتصال قوی و عملکرد فوق العاده است. این محصول جایگزین بسیار عالی برای پیچ ،میخ و البته بهترین گزینه برای نصب وسایل در آشپزخانه و حمام می باشد. همچنین این محصول پیوند چسبندگی اولیه بالایی دارد به این صورت که چسب به صورت سریع و بدون هیچ گونه عمل مخرب و خوردگی به سطح می چسبد.

ویژگی های چسب دوطرفه ژلاتینی

از ویژگی این محصول که دارای مقاومت چسبندگی بسیار بالایی می باشد و این قدرت چسبندگی در هر دو طرف آن به صورت یکسان می باشد. چسب دوطرفه ژلاتینی دارای استحکام و ماندگاری بالا می باشد و می توانید اشیا را به سرعت و به راحتی بر روی طیف گسترده ای از سطوح مختلف ثابت نگه دارید.

دارای جنسی انعطاف پذیر می باشد. که استفاده از آن را بر روی سطح ناهموار و موج دار ممکن می کند. همچنین این چسب برای استفاده بر روی سطوح صاف و صیقلی از قبیل کاشی ، چوب ، استیل و شیشه بسیار مناسب است. این چسب به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد و استفاده از آن در مکان هایی که دمای بالایی دارد مشکلی به وجود نخواهد آورد.

نحوه چسباندن

برای استفاده چسب دوطرفه ژلاتینی باید زیر کار خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. حتما قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کنید و اگر از قبل چسبی در آنجا وجود دارد تمیز و خشک کنید. بعد از این مرحله مقدار مناسبی از چسب دوطرفه ژلاتینی را برداشته و اتصال را انجام دهید. بعد از اینکه از محل اتصال اطمینان حاصل کردید کمی دو جنس را به یکدیگر فشار دهید.

مطالب پیشنهادی
چسب کلیشه دوطرفه

چسب دوطرفه ژلاتینی

مشخصات چسب دوطرفه ژلاتینی

  • در زمان چسباندن مشخص نمی شود.
  • قابل جدا شدن می باشد
  • ضد آب و چند منظوره هستند.
  • مقاوم در برابر حلال ها و حرارت است.
  • در برابر شرایط آب و هوایی دارای مقاومت می باشد.
  • هیچ گونه خوردگی بر روی سطح مورد استفاده ایجاد نمی کند.
  • در برابر کشش دارای مقاومت می باشد.
  • بدون بو و حافظ محیط زیست می باشد.

کاربرد این محصول

در مکان هایی که دسترسی به آن دشوار است مانند تورفتگی ها و… استفاده از این چسب بهترین و راحت ترین گزینه است. ضمن اینکه چسب دوطرفه ژلاتینی برای اتصال آهن آلات به یکدیگر نیز استفاده می شود. از موارد مصرف دیگر به اتصال انواع نمادها ،تابلوهایی با وزن سبک پلاک منازل و…. اشاره کرد. برای چسباندن لوازم خانه از قبیل آینه های تزئینی وسایل دکوری وسایل آشپزخانه به دیوار و کاشی تابلوسازی و به صورت گسترده در صنعت استفاده می شود.

جمع بندی

به دلیل کیفیت بالا و سهولت در کارایی چسب دوطرفه ژلاتینی است که امروزه برای اکثر اتصالات از جنس های مختلف این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید انواع چسب و چسب کلیشه و همچنین چاپ لیبل و برچسب با کیفیت می توانید سفارش خود را به گروه چاپ نقش پردازان آسیا اعلام نمایید. تا مراحل آماده سازی انجام شود و در کوتاه ترین زمان تحویل شما عزیزان گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *