مقالات

همه چیز درباره مارک پشت یقه لباس

مارک پشت یقه لباس

شرکت چاپ نقش پردازان آسیا با سابقه درخشان در صنعت چاپ شروع به فعالیت و اقدام به تولید لیبل لباس با کیفیت بسیار بالا نموده است. چاپ مارک لباس باید به‌صورت حرفه ای انجام شود تا در هنگام شستشوی لباس، رنگ محتوای برچسب لباس ثابت بماند و پاک نشود. مارک ها و لیبل ها برای اهداف تجاری و اقتصادی تولید می شوند. مارک پارچه ای که بیشتر به عنوان مارک پشت یقه لباس ، مارک شال و روسری، مارک داخل کفش بکار می رود. به طور کلی مارک و لیبل لباس در صنعت پوشاک اهمیت ویژه ای دارد.

مارک پشت یقه لباس

این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد و همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک پشت یقه لباس

مارک روی پارچه ساتن

مارک پشت یقه لباس با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است. برای تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب نوع مارک و جنس مارک با همکاران ما در چاپ نقش پردازان آسیا مشورت کنید. این مدل تبلیغات و برند سازی که با نام مارک چاپی است کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی  با ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی
چاپ اسم روی لباس

مارک پشت یقه لباس

نکات

  • در این نوع مارک سفارشات با ظرافت خاص و تنوع رنگی بالا قابل اجرا هستند.
  • طراحی مارک لباس با رنگ و طرح با نام برند ، مارک خودتان را می توانید سفارش دهید و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.
  •  قیمت و حداقل تعداد و زمان تحویل سفارش مارک پارچه ای و انواع اتیکت لباس با توجه به دو مورد: اولی طرح و رنگ و دومی اندازه محاسبه می شود.
در آخر

چاپ لیبل لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده و در شستشو مکرر از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد که به طور معمول مارک پشت یقه لباس و یا در درز کناری دوخته می شود. معمولاً مارک هایی که مربوط به برند هستند در پشت یقه و مارک های دستورالعمل برای مراقبت از لباس در درز کناری قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *